top of page

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti DriveMe s.r.o

Článok I

ZÁKLADNÉ POJMY

 

  1. Obchodnými podmienkami sa rozumejú tieto Obchodné podmienky podnikateľského subjektu DriveMe s.r.o. špecifikovaného v bode 1.2 týchto podmienok.

 

1.2. Poskytovateľom sa rozumie podnikateľský subjekt DriveMe, s.r.o. so sídlom Kazanská 25131/4, 821 06 Bratislava, IČO: 55 509 029, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 170199/B (ďalej len „DriveMe, s.r.o.“).

 

1.3. Zákazníkom sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorej Poskytovateľ poskytuje na základe jej objednávky služby osobnej cestnej dopravy vykonávané osobnými vozidlami t.j. predovšetkým pre ňu zabezpečuje prepravné služby osôb z Miesta začatia prepravy po Miesto ukončenia prepravy.

 

1.4 Miestom začatia prepravy je miesto určené Zákazníkom, na ktorom je Poskytovateľ povinný ho vyzdvihnúť.

 

1.5. Miestom ukončenia prepravy je miesto určené Zákazníkom, na ktoré je Poskytovateľ povinný ho prepraviť.

 

Článok II

ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

 

2.1 Nasledujúce Všeobecné zmluvné podmienky sa vzťahujú na služby DriveMe, s.r.o., a to dopravné služby a limuzín servis služby, najmä automobilová preprava cestujúcich, autobusová doprava, prenajatie vozidiel, ako aj služby z oblasti event manažmentu. Obchodné podmienky sa môžu v jednotlivých prípadoch zmeniť, ale len na základe dohody Poskytovateľa a Zákazníka.

 

Článok III

POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA

 

3.1. Poskytovateľ sa zaväzuje:

a.) v prípade potvrdenia objednávky vyzdvihnúť osobu/osoby na Mieste začatia prepravy a zabezpečiť ich prepravu na Miesto ukončenia prepravy,

b.) v prípade nemožnosti dostaviť sa na Miesto začatia prepravy je Poskytovateľ povinný bez ďalšieho odkladu informovať Zákazníka a dohodnúť ďalší postup.

 

3.2. Právny vzťah medzi Zákazníkom a Poskytovateľom, pokiaľ medzi nimi nie je podpísaná písomná zmluva, vzniká okamihom, keď Poskytovateľ prijme, tzn. potvrdí objednávku Zákazníka. Týmto okamihom vzniká povinnosť Poskytovateľa zabezpečiť prepravu osoby/osôb a povinnosť Zákazníka zaplatiť za prepravu cenu podľa týchto Obchodných podmienok a Cenníka Poskytovateľa.

 

 

3.3.Poskytovateľ môže svoj záväzok plniť pomocou ďalšieho poskytovateľa a zároveň Zákazník súhlasí s tým, že na splnenie záväzku môže použiť ktorúkoľvek tretiu osobu, a tak subkontraktovať všetky alebo akúkoľvek časť prepravy a iných služieb za takých podmienok, ktoré určí Poskytovateľ.

 

 

Článok IV

POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA

 

4.1. Zákazník sa zaväzuje:

 

a.) v prípade, že chce využiť služby Poskytovateľa, objednať prepravu stanoveným spôsobom, t.j. telefonicky alebo elektronicky (email), online formulár.

 

b.) v objednávke uvádzať svoje meno, e-mail a telefónne číslo; pokiaľ bol Zákazníkovi pridelený kód zákazníka, stačí uviesť len tento kód; kódom Zákazníka sa rozumie zákaznícke číslo stáleho Zákazníka; ďalej v objednávke uviesť aj adresu Miesta začatia prepravy a čas vyzdvihnutia a Miesto ukončenia prepravy.

 

c.) poskytnúť Poskytovateľovi správne údaje o Mieste začatia prepravy a presný čas vyzdvihnutia; v prípade porušenia tejto povinnosti Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za nedostavenie sa na Miesto začatia prepravy včas.

 

Článok V

      PREPRAVA OSÔB

 

5.1. Povinnosť Poskytovateľa prepraviť osobu/osoby je splnená dovezením Zákazníka na Miesto ukončenia prepravy.

 

Článok VI

 CENY ZA PREPRAVU A PLATOBNÉ PODMIENKY

 

6.1. Zákazník je povinný oboznámiť sa s aktuálnym Cenníkom Poskytovateľa, ktorý je prístupný na vyžiadanie mailom alebo telefonicky.

 

6.2. Zákazník je povinný za prepravu v zmysle týchto Obchodných podmienok zaplatiť cenu podľa aktuálneho Cenníka Poskytovateľa, pokiaľ nie je písomne stanovené inak.

 

6.3. Cena za prepravu môže byť uhradená v hotovosti vo vozidle alebo bezhotovostným prevodom:

a.) na základe faktúry - daňového dokladu Poskytovateľa - splatnej do 14 dní odo dňa jej vystavenia.

b.) Platobnou kartou cez internet - po vytvorení objednávky bude presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu banky, kde zadá potrebné údaje. Pokiaľ je transakcia autorizovaná, platba prebehne okamžite.

 

6.4. Poplatky, ktoré fakturuje Poskytovateľ Zákazníkovi podľa týchto Obchodných podmienok alebo Cenníka Poskytovateľa, sú uvedené s DPH.

 

Článok VII

  REKLAMÁCIA A ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

 

7.1. Ak Zákazník zistí, že poskytnuté služby vykazujú nedostatky v kvalite či rozsahu poskytnutých služieb, má právo tieto nedostatky reklamovať. Reklamácie treba riešiť bez zbytočného odkladu po zistení nedostatku, najneskôr do 30 dní od uskutočnenia prepravy.

 

7.2. Reklamácia v zmysle predchádzajúceho odstavca musí byť písomná alebo v elektronickej podobe a musí obsahovať presný popis nedostatkov, príp. spôsobenej škody a musí byť doručená Poskytovateľovi v lehote podľa predchádzajúceho bodu 7.1.

 

7.3. Ak Zákazník neuplatní svoje nároky v dobe a spôsobom podľa tohto článku, platí, že preprava bola vykonaná včas a riadne.

 

7.4. Storno poplatky sa účtujú v plnej sume pokiaľ klient nezruší objednávku v dostatočnom predstihu.

 

7.5. Postup pri vybavovaní reklamácie:

 

7.5.1. Ak nie je možné reklamáciu vybaviť ihneď, je potrebné spísať so Zákazníkom reklamačný zápis, ktorý musí byť podpísaný Zákazníkom a dopravcom, ktorý je na to oprávnený.

 

7.5.2. Zákazník je povinný podať pravdivé informácie týkajúce sa reklamácie na nedostatky poskytnutej služby a taktiež súčinnosť potrebnú pri vybavovaní reklamácie.

 

7.5.3. O opodstatnenosti reklamácie nedostatkov rozhodne poverený zamestnanec alebo iná oprávnená osoba určená vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní.

 

7.5.4. Poskytovateľ je povinný písomne informovať Zákazníka o stave vybavenia reklamácie najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, t.j. od obdržania podkladov zo strany Zákazníka. Jedná sa hlavne o nedostatky, ktoré sa týkajú odborného posúdenia reklamácie.

 

Článok VIII

  VZŤAH K PRÁVNYM PREDPISOM SR A SÚDNE SPORY

 

8.1. Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Poskytovateľom a Zákazníkom sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravených zmluvou alebo týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia v prípade právnických osôb a fyzických osôb - podnikateľov príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka.

 

8.2. Spoločnosť si vyhradzuje právo vylúčiť z prepravy ľudí, ktorí predstavujú hrozbu pre bezpečnosť a poriadok, kto sa neriadi pokynmi šoféra alebo poškodzuje vozidlo zámerne alebo hrubou nedbanlivosťou.

 

8.3. Tieto Obchodné podmienky majú prednosť pred prípadným odlišným prehlásením osôb vystupujúcich menom Poskytovateľa, ibaže je toto odlišné prehlásenie učinené písomne a podpísané osobou, ktorá je v zmysle príslušných právnych predpisov oprávnená konať v mene Poskytovateľa.

 

8.4. Tieto Obchodné podmienky sa uplatňujú iba vtedy, pokiaľ písomná zmluva medzi stranami neustanoví niečo iné.

 

8.5. Tieto Obchodné podmienky sú uverejnené na verejne prístupnom informačnom systéme s možnosťou diaľkového prístupu (Internet), a to na adrese www.driveme.sk. V prípade rozporu medzi písomným vyhotovením Obchodných podmienok a ich verziou zverejnenou na verejne prístupnom informačnom systéme (Internet) má prednosť verzia zverejnená na verejne prístupnom informačnom systéme (Internet), ktorá je jedinou autentickou verziou Obchodných podmienok.

 

8.6 Orgánom dozoru vo veciach ochrany spotrebiteľa je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, Slovenská republika.

 

8.7 Fyzická osoba - spotrebiteľ má právo sa obrátiť s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov. V prípade cezhraničného sporu má spotrebiteľ právo sa obrátiť na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie sporu. Možnosti a podmienky alternatívneho riešenia sporov upravuje zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov je možné podať aj prostredníctvom platformy dostupnej na internetovej adrese https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

 

 

 

Článok IX

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

9.1. Zákazník uvádza pri registrácii údaje nevyhnutné pre jeho identifikáciu v online systéme, ktoré umožňujú previesť nevyhnutné účtovné operácie, vyhotoviť daňový doklad a zároveň za účelom zabezpečenia plnenia zmluvy – prepravy osôb.

 

9.2. Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi Zákazníka zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi, zhromažďuje ich len za vyššie uvedeným účelom, pričom bližšie informácie sa nachádzajúv zásadách ochrany osobných údajov v dokumente informačná povinnosť prevádzkovateľa.

 

9.3. Používaním online systému Zákazník súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o ňom za vyššie stanovených podmienok.

 

Článok X

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

 

10.1. Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 01.07.2023.

logo-07.png

© 2023 DriveMe s.r.o. Všetky práva vyhradené.

bottom of page